برای بهترین ها

هر کاری که بتونم

برای بهترین ها

هر کاری که بتونم

خداحافظی هام


خدا حافظ فقط همین
من میرم تو هیچ وقت نخواهی رفت




بی وفا






تحمل میکنم ولی به این شرط

تنها آرزوم همین شعر






هیچ




عزیزم خداحافظ





حس خداحافظی و تلخترین خداحافظی ام





چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!








نظرات 1 + ارسال نظر
دخترشجاع دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:23

سلام داداشی از کی بودکه نیومده بودم تو وبلاکت دمت گرم پسر چه خوشگلش کردی خوشم اومد ایول.
تومیتونی بهتراز این باشی
دوشت دالم داداشی

بـــــــــــــــــــــــــــــــ بوس ــــــــــــــــــــــــــــهزاد بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد